tirsdag 16. august 2011

NORGESGLASS TIL VASKEPULVER!

 På det nye vaskerommet står det et gammelt vaskebrett til pynt!
 På benken har jeg også to store Norgesglass.
I dem er det vaskepulver, det ene er merket med "farget", det andre med "hvitt"!
Merkelappen er festet med et lite tau; enkelt, fint og lett tilgjengelig!
Nå mangler bare et forheng, og bittelitt maling, så er vaskerommet helt komplett!
Endelig... :-)
Vi har rett og slett tatt helt ferie fra oppussing i sommer, så nå er det vel på tide å komme i gang med litt prosjekter igjen... ;-)
Ønsker deg en super uke, tusen takk for ditt besøk her hos meg!
Klem-Mia :-)

21 kommentarer:

  1. Så fint! Jeg har også vaske pulver i glass:) pynter litt opp og det er praktisk!

    SvarSlett
  2. For ein flott ide Mia!!! Har ståande nokre Norgesglas som eg ikkje heilt veit kva eg skal gjer med, men no veit eg:)))) Takk for at du delte♥
    Kjempefint med det vaskebrettet i bakgrunnen;)

    Ønsker deg ein fortsatt fin dag ☺
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Norgesglass er geniale, kan brukes til det meste :-) Enkelt og greit!

    Ha en fin tirsdagskveld!
    Klem Rita

    SvarSlett
  4. Så fint du har ordnet! Jeg har også vaskepulver i norgesglass, bruker egentlig glassene til det meste! De er så fine synes jeg!!!
    Gleder meg til å se mer av vaskerommet:)

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  5. Vaskepulver i fine glass gjør seg i grunnen bedre enn de stusselige pakningene de kommer i :)))Jeg synes du har gjort det veldig koselig:)
    I dag har jeg sydd hetter til å ha på norgesglass. Det er koselig pusleri å holde på med :)

    SvarSlett
  6. Jeg tatt i bruk Norgesglass til det meste, men ikke til vaskepulver. Så dette var en veldig god ide..

    Men kan jeg spørre om hvor du har fått i de søte små "spadene"?

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Så lekkert! Jeg bruker også et vaskebrett til pynt.. De er så sjarmerende!

    Klem Siri

    SvarSlett
  8. Så kjekke til mang slags bruk disse norgesglassene :o)

    SvarSlett
  9. Ser så läckert ut!!
    Toppenide'
    Hade jag plats, skulle jag oxå göra så! hihi

    Kram Tina

    SvarSlett
  10. Enkelt og kjempestilig! Likte godt de små spadene til å hente opp pulveret med også :)
    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  11. Gamle vaskebrett er bare såå fine!:) har ett selv som jeg gleder meg til å ta frem,men det er LITT lenge til ennå!:)
    Super ide til vaskepulveret:)

    Klem

    SvarSlett
  12. Kjempe god idé! Hvor har du kjøpt de søte skjeene hen?

    SvarSlett
  13. Hei Mia:)Kjempesmart og dekorativt!Utrolig mye man kan bruke disse norges glassene til.Håper du har hatt en super sommer:O))Klem

    SvarSlett
  14. Smart og rimelig løsning, takk for tipset :)
    Kjempefint det vaskebrettet du har også :))

    Ønsker deg en fortsatt fin dag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  15. Det var kjempefint:)
    Npe sånt jeg ser for meg når vi blir ferdige med badet også:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  16. Jeg også lurer på hvor du har kjøpt de søte skjeene/spadene som du har oppi glassene. Det ville jo ikke sett like fint ut med en gjennomsiktig plastspade....

    Ellers en skjønn idè, som jeg har sett ett par steder før;) Norgesglass kan brukes til det meste!

    Ønsker deg en koselig torsdag=)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  17. Hei og god morgen
    Hvis du tidlige har linket til bloggen min og ønsker å ha meg i bloggrollen din videre, så blir må du legge meg inn på nytt. Den fungerer ikke etter jeg måtte skifte bloggadresse. Bare hvis du ønsker å få frem nye innlegg. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  18. Det var kjempesmart og kjempelekker :)
    Koslig å pynte opp med gamle ting :)

    SvarSlett
  19. Skjeene til vaskepulver er fra Bloomingville! Jeg har hatt dem i nettbutikken, men er dessverre tom nå. Kan prøve å få med nye på den siste varebestillingen! :-)

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior